Στην PIRAKIS PRO μπορείτε εύκολα να κάνετε την παραγγελία σας :
• Μέσω τηλεφώνου . Μπορείτε να τηλεφωνήσετε:

2310/282803  : (Δευτέρα –Τετάρτη –Σάββατο 09.00πμ – 15.00μμ)
: (Τρίτη –Πέμπτη –Παρασκευή 09.00 – 14.30 & 17:00 – 21:00)

• Μέσω email στο info@pirakis.gr. Η παραγγελία σας μπορεί να σταλεί με email και στέλεχος του τμήματος πωλήσεων θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για το τι απαιτείται για την ολοκλήρωσή της.

1. Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):
Πληρώστε τον υπάλληλο της εταιρείας μας ή της συνεργαζόμενης εταιρίας COURIER, με την παράδοση της παραγγελίας  στο χώρο σας.  Η αντικαταβολή γίνεται για ποσά μέχρι και 500ευρώ. Ποσά μεγαλύτερα από αυτό μπορούν να γίνουν δεκτά μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας.

Αν είστε εταιρεία ή ελεύθερος επαγγελματίας  σας δίνεται η δυνατότητα να αγοράσετε από την PIRAKIS PRO με τιμολόγιο πώλησης, εφόσον συμπληρώσετε κατά την παραγγελία  τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., Δ/νση Έδρας, Επάγγελμα, Τηλέφωνο επικοινωνίας. Οι τρόποι πληρωμής και όροι ισχύουν ακριβώς όπως στην περίπτωση της απόδειξης λιανικής.

   2. Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο κατάστημα της PIRAKIS PRO- Εθνικής Αντιστάσεως 59, Κορδελιό Θεσσσαλονίκης
Μπορείτε να τηλεφωνήσετε στην εταιρία μας, να ενημερωθείτε για την διαθεσιμότητα του προϊόντος και να περάσετε να την παραλάβετε την ίδια ή την επόμενη μέρα από το κατάστημά μας στην Εθνικής Αντιστάσεως 59, Κορδελιό Θεσσσαλονίκης.

   3. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε :
• ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας για να μην υπάρξει καθυστέρηση στην διεκπεραίωση της. Κατόπιν στέλνετε το καταθετήριο είτε με email στο info@pirakis.gr είτε με fax στο 2310-282853

  4. Με πιστωτική κάρτα on line ή από το κατάστημα της εταιρίας μας στην Εθνικής Αντιστάσεως 59, Κορδελιό Θεσσσαλονίκης

Ο χρόνος παράδοσης ποικίλλει ανάλογα με το προϊόν που επιλέγετε να αγοράσετε. Εάν το προϊόν υπάρχει στις αποθήκες μας, θα αποσταλεί εντός των 24-48 ωρών σε εργάσιμες ημέρες. Η παράδοση από την courier γίνεται εντός μιας εργάσιμης ημέρας εκτός δυσπρόσιτων περιοχών ή νησιών που απαιτούνται 2-3 εργάσιμες ημέρες.

Σε περιπτώσεις που το προϊόν δεν υπάρχει στις εγκαταστάσεις ετοιμοπαράδοτο και απαιτείται ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για την κατασκευή του ή βρίσκεται σε έλλειψη π.χ λουτήρας,  θα επικοινωνήσουμε μαζί σας  και θα σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

Στις περιπτώσεις που το προϊόν σας εμπίπτει μέσα στο χρόνο εγγύησης που δίνουμε ως εταιρία, παρακαλούμε ενημερώστε μας εγγράφως στο email : info@pirakis.gr  και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για επιδιόρθωση ή αντικατάστασή του.
Για το χρόνο παράδοσης του επισκευασμένου προϊόντος θα σας ενημερώσουμε γραπτώς ή τηλεφωνικά.

Η επισκευή-service του προϊόντος μέσα στο χρόνο της εγγύησης και οποιαδήποτε αντικατάσταση ανταλλακτικού (π.χ ανταλλακτικό λουτήρα) παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ εφόσον δεν έχει γίνει κακή χρήση του προϊόντος. Το κόστος μεταφοράς του προϊόντος (για οποιαδήποτε περίπτωση service) από και προς τις εγκαταστάσεις μας, επιβαρύνει τον αγοραστή και όχι την εταιρία.
Η εταιρία δύναται για ορισμένα προϊόντα της να παρέχει SERVICE και μετά το χρόνο λήξης της εγγύησης με αντίστοιχη χρέωση της υπηρεσίας.

Η εταιρία είναι αντιπρόσωπος της PANASONIC στο Ν. Θεσσαλονίκης και έχει οργανωμένο τμήμα SERVICE για τα προϊόντα που εμπορεύεται. Η εμπειρία της εξασφαλίζει για όλους τους πελάτες της την εγγύηση και την σιγουριά για το είδος που αγοράζουν.

Σε κάθε περίπτωση πριν την επιστροφή ενός προϊόντος στην εταιρία θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας γραπτώς στο email info@pirakis.gr και να εξηγήσετε τους λόγους μη αποδοχής του προϊόντος και επιστροφής του. Στέλεχος της  εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας και  θα σας δώσει τις σχετικές οδηγίες για την σωστή διενέργεια της συναλλαγής.

Επίσης παρακαλούμε να προσέξετε τα εξής σημεία:

 Mπορείτε  να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του τιμολογίου και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους,  σε όλες εκείνες τις περιπτώσεις στις οποίες υπάρχει αποδεδειγμένη υπαιτιότητα  της PIRAKIS PRO ή το προϊόν είναι ελαττωματικό ή στάλθηκε λανθασμένα από την εταιρία.
  Σε κάθε περίπτωση το προϊόν εφόσον επιστραφεί θα πρέπει να συσκευαστεί πολύ καλά και να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή, με όλα τα έγγραφα που το συνοδεύουν. (Οδηγίες, εγγυήσεις, Δελτία Αποστολής, Απόδειξη κλπ)
  Για εκείνες τις περιπτώσεις που δεν απαιτείται καταστροφή της συσκευασίας για να δείτε  το προϊόν, είναι απαραίτητη η τοποθέτησή του στην αρχική του συσκευασία  έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί. Είναι πολύ σημαντικό για να αποφευχθούν προβλήματα συνεργασίας να επιστρέψετε  επιμελώς συσκευασμένο το προϊόν έτσι ώστε  να μη καταστραφεί κατά την μεταφορά και να μπορεί εάν είναι δυνατό να ξαναχρησιμοποιηθεί.
  Πρέπει να έχετε επικοινωνήσει την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα που παραλάβατε το προϊόν για να ενημερώσετε την εταιρία.
–  Το  προϊόν δεν θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί εκτός εάν αυτό δεν είναι εφικτό σε σχέση με το είδος του.
–  Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία PIRAKIS PRO, μόνο εάν υπάρχει λάθος δικό της. Η εταιρία επιστροφής του προϊόντος θα πρέπει να είναι η ίδια με αυτή που σας παραδόθηκε το προϊόν.
–  Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος θα πρέπει να υπάρχει γραπτή ενημέρωση με email ή FAX που θα αιτιολογεί το λόγο της επιστροφής. Διαφορετικά δε θα γίνεται δεκτή οποιαδήποτε επιστροφή.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, δεν θα παραλαμβάνεται και θα επιστρέφεται στον αποστολέα.

Εαν δεν  έχει αποσταλεί το προϊόν από τις εγκαταστάσεις μας μπορείτε να καλέστε το 2310/282803 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελιάς σας. Ακύρωση της παραγγελίας δεν γίνεται δεκτή για εξοπλισμό κομμωτηρίου-αισθητικής (Λουτήρες, καθίσματα, κλπ/).

H PIRAKIS PRO προσφέρει  όλες τις δυνατές επιλογές παράδοσης της παραγγελίας σας:
–  Tα μεταφορικά έξοδα (courier) διαμορφώνονται ανάλογα με το βάρος και το μέγεθος της παραγγελίας. (2,50€ εως και 3 kgr). Επιπλέον χρέωση 1,20 ευρώ για κάθε 1kgr.
– Η χρέωση για δυσπρόσιτες περιοχές και νησιά διαμορφώνεται στα ίδια επίπεδα χρεώσεων που αναγράφονται παραπάνω εφόσον είναι αντικαταβολή.
– Για τα βαριά αντικείμενα συμφέρει η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών. Η χρέωση στην περίπτωση αυτή θα γίνεται ανάλογα με τα κυβικά του προϊόντος και τον τόπο μεταφοράς. Δυστυχώς, στην περίπτωση αυτή δεν γίνεται δεκτή η χρέωση με αντικαταβολή αλλά μόνο με έμβασμα σε έναν από τους αναγραφόμενους τραπεζικούς λογαριασμούς. Η εταιρία σε αυτές τις περιπτώσεις των μεγάλου σε όγκου προϊόντων παρέχει ΔΩΡΕΑΝ τη μεταφορά του προϊόντος από τις εγκαταστάσεις της σε πρακτορείο της επιλογής σας στο Ν. Θεσσαλονίκης. Η εταιρία για να προστατέψει τους πελάτης της κάνει ειδικές διαπραγματεύσεις με τις μεταφορικές εταιρίες και μπορεί να πετύχει πολύ χαμηλά κόστη.

Σε κάθε περίπτωση για αποφυγή παρεξηγήσεων θα ήταν καλό να υπάρχει επικοινωνία με την εταιρία μας για να σας ενημερώνει για την διαμόρφωση του τελικού κόστους του προϊόντος